Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Het organiseren van tijd, specifiek de effectieve leertijd, naar de behoefte(n) van alle kinderen.
Formatieve evaluatie houdt alle activiteiten in die kinderen en leerkracht uitvoeren om de leeractiviteiten van kinderen in kaart te brengen, te interpreteren en te gebruiken om betere beslissingen te maken over vervolgstappen.
Op het IJburg College leren leerlingen zoveel mogelijk: in een leergemeenschap, over zichzelf en over de wereld om hen heen.
Leerdoelkaart kunst en cultuur, 10-14 onderwijs. Je wilt graag praten met leerlingen over het creatief proces en leerlingen zelfstandig leerdoelen laten benoemen.
Leerdoelenkaarten voor het leergebied M&M voor een doorlopende leerlijn van po naar onderbouw vmbo en havo/vwo - 10-14 onderwijs
Het vergroten van samenhang binnen het taalonderwijs op de basisschool door taaldomeinen expliciet met elkaar te verbinden.
Een netwerk voor taalcoördinatoren, taalspecialisten en andere geïnteresseerden.
Bij wereldoriëntatie leren leerlingen over zichzelf en de ander en komen inhouden uit aardrijkskunde, geschiedenis en natuur en techniek samen.