Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 6591
Zeilschool 'Voor de Wind' Eindterm 30 De kandidaat kan informatiestromen beschrijven in een kleine organisatie . Eindterm 31 De kandidaat kan informatiebehoeften analyseren en op basis daarvan een eenvoudige database ontwerpen, maken en gebruiken . Kenmerken van de opdracht In deze projectopdrach...
Behoort bij: 30 31 zeilschool voor de wind
20 april 2016
Garagedeur Eindterm 32 De kandidaat heeft inzicht in enkele eenvoudige programmeertechnieken en kan dit inzicht toepassen bij de ontwikkeling van een eenvoudig computerprogramma . Kenmerken van de opdracht Je gaat samen met een aantal medeleerlingen een programma schrijven dat het openen en sluit...
Behoort bij: 32 garagedeur
20 april 2016
Supplement (mondelinge) taalbeheersing Eindterm 3 De kandidaat kan Nederlandse taal functioneel gebruiken . Dit supplement beschrijft wat waar kan worden toegevoegd als toetsing van eindterm 3 rond beheersing van het Nederlands ook deel uit maakt van een (project)opdracht. Kenmerken van de opdrac...
Behoort bij: 3 supplement
20 april 2016
4.2 Zelfevaluatie atletiek (zaal) 1 Welke onderdelen heb je gedaan: 0 -6350 0 0 2 Ik ben beter in atletiek geworden. Omdat: 14507 140775 0 0 A B C D 3 Hoe vond je het om zelfstandig te trainen/oefenen? 28575 64086 0 0 4 Ik heb steun gehad van klasgenoten bij het trainen/oefenen. Omdat: ...
Behoort bij: 4 2 Zelfevaluatie atletiek (zaal)
5 januari 2018
Supplement Berekeningen doen Eindterm 4 De kandidaat kan tijdens de werkvoorbereiding en de werkuitvoering op basaal niveau berekeningen maken . Dit supplement beschrijft wat waar kan worden toegevoegd als toetsing van eindterm 4 rond het correct kunnen uitvoeren van berekeningen ook deel uit maa...
Behoort bij: 4 supplement
20 april 2016
Criteria voor uitdagend aanbod Soort instrument Checklist/ontwerpcriteria Doel Op basis van het aanreiken van criteria voor een uitdagend aanbod voor leerlingen, leraren vanuit de schoolvisie zelf criteria laten formuleren om zodoende een vakoverstijgend aanbod samen te stellen. Leerplancomponent...
Behoort bij: 5 Meso Criteria voor uitdagend aanbod CB
13 mei 2016
Checklist beoordelingscriteria voor uitdagend aanbod Soort instrument Checklist/ontwerpcriteria Doel Het evalueren/beoordelen van lesmateriaal en les ( sen )/aanpakken (door een collega), om na te gaan in hoeverre vooraf vastgestelde criteria in het lesmateriaal en de lessen tot uitdrukking ko...
7 april 2016
Computerergonomie Eindterm 5 De kandidaat kan binnen het vakgebied gericht informatie verwerven, verwerken en verstrekken met behulp van geautomatiseerde systemen . Eindterm 8 De kandidaat kan zijn werkzaamheden op een veilige wijze uitvoeren . Kenmerken van de opdracht In deze opdracht moet je e...
Behoort bij: 5 8 computerergonomie
20 april 2016
Analysemodel: van leraar- naar leerlinggestuurd Soort instrument Analysemodel/checklist Doel Nagaan in hoeverre de sturing en begeleiding van leerlingen leraar- dan wel leerlinggestuurd plaatsvindt en beoordelen wat hierin wenselijk is. Leerplancomponent Rol van de leraar op meso-niveau Vragen...
Behoort bij: 6 Meso van leraar naar leerlinggestuurd CB
13 mei 2016
Checklist handelen van de leraar Soort instrument Checklist Doel Het handelen van de leraar met de lessenreeks evalueren. Leerplancomponent Rol van de leraar op micro -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat is de rol van de leraar bij de les(senreeks)? Zorgt de leraar ervoor dat de doe...
Behoort bij: 6 Micro Checklist handelen van de leraar CB
7 april 2016