Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Pagina met de drie conceptexamenprogramma's wiskunde vmbo 1,2 (versie 2) die de fase van beproeven ingaan en het bijbehorende toelichtingsdocument.
Verslag van de themasessie 'De taalcoördinator als innovator' op donderdag 21 april 2022.
Welke verwachtingen heb ik van elk mijn leerlingen? Hoe zijn die verwachtingen van invloed op mijn onderwijsaanbod? En hoe kunnen wij als school ons bewust worden van die verwachtingen en die invloed?
De kandidaat kan fysische eigenschappen van gassen, vloeistoffen en materialen beschrijven en kan deze eigenschappen verklaren en analyseren aan de hand van deeltjesmodellen.
De kandidaat kan in de context van levende systemen fysische verschijnselen en processen beschrijven, analyseren en verklaren.
De kandidaat kan in de context van geofysische systemen fysische verschijnselen en processen beschrijven, analyseren en verklaren.
Van kind-ouder- en adviesgesprekken tot schoolbezoeken en informatieavonden...
Een soepele overgang van po naar vo biedt kansen voor leerlingen en is daarmee in het belang van het kind. Hoe kun je de samenwerking tussen po en vo versterken?