Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1605
Rubrics Albert van der Kaap, 2016 Really, the greatest rubric in the world is worth little if there isnt a conscientious teacher consistently drawing the students attention to it and making achievement of the goals attainable for the students who are willing to work at it (Paul Jolly). The best f...
Behoort bij: artikel over rubrics oi6s
11 november 2016
Via dit ontwerpprincipe kun je taaldomeinen vakinhoudelijk met elkaar verbinden door een gemeenschappelijke focus van instructie te kiezen in één of meer taaldomeinen.
29 november 2018
Een tweede ontwerpprincipe om taaldomeinen met elkaar te verbinden in je taalles is focussen op betekenisvolle relaties tussen die domeinen.
29 november 2018
Een derde ontwerpprincipe om vakinhoudelijke samenhang in je in je taalles te creeëren, is door taaltaken in het ene domein te laten voorbereiden in het andere domein.
29 november 2018
Steeds meer scholen kiezen er voor om wereldoriënterende thema's te verbinden aan het taalonderwijs. In een thema of project werken leerlingen gedurende langere tijd aan een 'levensecht' vraagstuk, waarbij ze zowel werken aan taaldoelen als aan doelen uit andere vakken.
10 januari 2019