Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Wat moet ik als docent wel en niet behandelen als het om het examenprogramma gaat? Hoeveel ruimte heb ik om zelf te bepalen of sommige interessante maatschappelijke thema’s of de actualiteit een plek krijgen in mijn lessen?
Wat moet ik als docent wel en niet behandelen als het om het examenprogramma gaat? Wat is er fundamenteel vernieuwd en hoe zorg ik ervoor dat alle concepten en contexten goed aan de orde komen?
Beschrijving van de onderwijsdoelen voor de onderbouw voortgezet onderwijs (vmbo, havo en vwo) voor het vak rekenen en wiskunde
Beschrijving van de onderwijsdoelen voor de onderbouw voortgezet onderwijs (vmbo, havo en vwo) voor het vak rekenen/wiskunde
Beschrijving van de onderwijsdoelen voor de bovenbouw havo en vwo voor het vak wiskunde A, B, C en D
Welke onderwijsdoelen hebben te maken met de bovenbouw havo/vwo voor het vak Duits, zowel wettelijke als voorbeeldmatige doelen.
Jij als kunstvakleraar hebt meer ruimte dan je misschien denkt in jouw leergebied. Wat is hierover in de wet vastgelegd?
Wat moeten leerlingen in de onderbouw van het vmbo bij biologie wel en niet leren? Hoe voldoe ik aan de kerndoelen en welke voorbeelden van doelen kan ik gebruiken in mijn lespraktijk?