Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
We bekijken en wegen alle feedback op de leerlijnen Nederlands en rekenen en wiskunde zorgvuldig. Het resultaat van deze analyse gebruiken we om de set leerlijnen aan te scherpen en een definitieve set leerlijnen op te leveren.
Zo zorg je ervoor dat de leerlijnen bij de kerndoelen straks aansluiten bij het onderwijs, zodat leerlingen optimaal worden voorbereid op hun toekomst.
Ieder team kreeg een advieskring, die bestaat uit een vertegenwoordiging van de onderwijspraktijk. De advieskring gaf het team feedback en reflecteert op de conceptkerndoelen. Het team kon de advieskring ook inzetten als zij extra expertise nodig hebben voor de ontwikkeling van de kerndoelen. Zo zorgen we ervoor dat er uiteindelijk conceptkerndoelen worden opgeleverd die gedragen worden door het onderwijsveld. Daarnaast kan het team gebruikmaken van de expertise van (vak)deskundigen.
Hoe draagt cultuuronderwijs bij aan de drie hoofddoelen van het onderwijs? Wat moet er wettelijk gezien en waar zit ruimte?
Op deze pagina’s vind je informatie over de praktijk-/ beroepsgerichte vakken in het praktijkonderwijs (pro) en het voortgezet speciaal onderwijs (vso).
Op deze pagina's vind je informatie over het vak Engels en de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.
Wat moeten leerlingen in de onderbouw van vmbo bij natuurkunde/scheikunde (NaSk) wel en niet leren?