Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Sinds augustus 2010 is het referentiekader taal (en rekenen) wettelijk van kracht. Binnen het referentiekader zijn vier referentieniveaus omschreven en het is daarmee van toepassing op po, vo en mbo.
Het referentiekader taal is ingevoerd om de aansluiting tussen de sectoren te verbeteren en het taalvaardigheidsniveau te verhogen.
Informatie over digitale geletterdheid en de doorlopende leerlijn. Met aandacht voor mediawijsheid, informatievaardigheden, computational thinking en ICT-basisvaardigheden.
Informatie over digitale geletterdheid en de doorlopende leerlijn. Met aandacht voor mediawijsheid, informatievaardigheden, computational thinking en ICT-basisvaardigheden.
Een netwerk voor taalcoördinatoren, taalspecialisten en andere geïnteresseerden.
Weet je als leerkracht over welke competenties je moet beschikken als je Engelse lessen verzorgt in het primair onderwijs?
Op deze plek vind je informatie over doelen, kaders en leerplankundige ontwikkelingen rond kunst & cultuur.
Lees hier meer over schrijven met peer-response: een aanpak waarbij leerlingen elkaar helpen bij het leren schrijven van teksten.
Kerndoel 56: De leerlingen verwerven enige kennis over en krijgen waardering voor aspecten van cultureel erfgoed.