Zoeken
verfijn de resultaten
De kandidaat kan in eigen beeldend werk de aspecten van de voorstelling en van de vormgeving benoemen en toelichten.
De kandidaat kan een relatie leggen tussen eigen beeldend werk en beeldend werk van anderen aan de hand van de aspecten van de voorstelling en van de vormgeving.
De kandidaat kan zelfstandig informatie verwerven, verwerken en verstrekken in het kader van het sectorwerkstuk.
Deze handreiking helpt je bij de inrichting en ontwikkeling van het schoolexamen CKV havo/vwo. Inclusief voorbeeldopgaven en links naar relevante documentatie en sites.
Het leerplankader kunstzinnige oriëntatie biedt houvast bij de invulling en borging van het curriculum voor kunstzinnige oriëntatie op scholen.
Deze handreiking helpt je bij de inrichting en ontwikkeling van het schoolexamen Kunstvakken incl. CKV voor het vmbo.
Leerdoelkaart Kunst en cultuur, 10-14 onderwijs. Je wilt graag praten met leerlingen over het creatief proces en leerlingen zelfstandig leerdoelen laten benoemen.
Onderwijs in cultureel erfgoed gaat uit van materiële en immateriële sporen uit het verleden, op het gebied van geschiedenis en cultuur. Sporen die de moeite waard zijn om te bewaren voor de toekomst.
Hier vind je informatie over samenhang binnen en buiten het leergebied Kunst & Cultuur.