Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 3266
24130 -95250 0 0 PRIMAIR ONDERWIJS Computational thinking D enkvaardigheden bij programmeren onderwijsdoelen PO: fase 1 fase 2 fase 3 Probleem (her)formuleren (Her)formuleren van een probleem zodat een computer het kan oplossen aanbodsdoelen: praten met elkaar over hoe ' problemen ' opgelo...
Behoort bij: Computational thinking PO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
Wat kan nog meer - I Opdracht: Creëren . Inleiding Hieronder staat een korte opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (rekensommen) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer II , een vergelijkbare, uitgebreidere opdracht rond lette...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer I
29 mei 2015
MODULE : Taalopdrachten als basis van toetsing curriculum bedrijfseconomie Inhoudsopgave TOC \o "1-3" \h \z \u Voorwoord PAGEREF _Toc468957279 \h 3 Schrijfopdracht 2 - schrijven handleiding PAGEREF _Toc468957280 \h 4 Inhoudelijk: F1 'Vastleggen van financiële en niet-financiële gebeurteni...
Behoort bij: Module Taalopdrachten basis toetsing Curriculum BE
14 februari 2017