Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1727
bjbjN f5 Wat is Nederland voor een land Leerlingenmateriaal, leerlinggestuurd havo en vwo Voortgezet onderwijs Maatschappijleer nieuw examenprogramma Tweede Fase 2007 Maatschappijleer nieuw examenprogramma Tweede Fase 2007 Bert de Weme Enschede, januari 2006 VO/3087/D/06-319 Wat is Nederland voor ee...
Behoort bij: Maatschappijleer en wiskunde op havo en vwo
18 februari 2019
Ha a ai meneer de directeur Het schrijven van een zakelijke brief 1. Inleiding Ha a ai meneer de directeur, Ik vind het niet chill dat we tijdens de pauze niet van het plein af mogen. Hoe ga je dat oplossen? Groetjes, Robin Het mag duidelijk zijn: de leerling die dit briefje naar zijn ...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands haaai meneer de directeur
1 april 2015
MODULE: D uurz aam beleggen Duurzame effecten van duurzame effecten Duurzame gevolgen van duurzame beleggingen Voorwoord Deze opdracht is in decembe r 2016 geschreven en is er op gericht om met een klas je te verdiepen in duurzaam beleggen. Waarom kiest een belegger voor een duurzame beleggingsp...
Behoort bij: Module duurzaam beleggen
7 maart 2017
Marshallplan Opdracht: Analyseren en evalueren 1. Inleiding In een werkboek staat de volgende opdracht over het Marshallplan. Bron Een spotprent uit de westelijke bezettingszone van 17 juli 1947. Rechts op de tekening zie je Stalin in gesprek met een groepje kinderen. Het bijschrift luidt: Van d...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis Marshallplan
1 april 2015
Analysekader ontwerptaken Soort instrument Analysekader op papier (onderaan dit document) Doel Het analysekader helpt het helder krijgen van de gewenste en mogelijke omvang en complexiteit va n de ontwerptaken Leerplancomponent alle Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat ga je ontwerpen?...
Behoort bij: Analysekader ontwerptaken
18 april 2019
Beoordelen van leerresultaten Toelichting Uiteindelijk wilt u natuurlijk graag weten of leerlingen wat hebben geleerd van de lessenreeks die u heeft ontwikkeld. Is uw lessenreeks daadwerkelijk effectief gebleken en hebben leerlingen de leerdoelen die u beoogde, gerealiseerd? Om dat te achterh...
Behoort bij: Beoordelen van leerresultaten
5 november 2019