Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Op deze plek vind je informatie over doelen, kaders en leerplankundige ontwikkelingen rond kunst & cultuur.
De leerlingen leren informatie te verwerven uit eenvoudige gesproken en geschreven Engelse teksten.
SLO evalueert de invoering van deze vernieuwing in opdracht van het Ministerie van OCW.
In dit SLO project worden lessenseries ontwikkeld voor het schrijfonderwijs in de midden- en bovenbouw (4-8) van het basisonderwijs.
De ligging van een school in de nabijheid van de grens biedt unieke kansen om leerlingen op vanzelfsprekende wijze te leren omgaan met een vreemde taal.
Sinds augustus 2010 is het referentiekader taal (en rekenen) wettelijk van kracht. Binnen het referentiekader zijn vier referentieniveaus omschreven en het is daarmee van toepassing op po, vo en mbo.
Het referentiekader taal is ingevoerd om de aansluiting tussen de sectoren te verbeteren en het taalvaardigheidsniveau te verhogen.