Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Laat leerlingen een tekst navertellen (in plaats van samenvatten of tekstvragen erover beantwoorden).
Op deze pagina en op de pagina Denken in modellen wordt de Didactiek van modelleren uitgewerkt in leselementen die binnen het kader van een modelleeropdracht in volgorde aan de orde kunnen komen.
De leraren administreren alle beschikbare gegevens en resultaten op groepsniveau op een overzichtelijke en overdraagbare wijze.
Indien jonge kinderen niet vanzelfsprekend tot spel komen is het nodig om hen tijdelijk een vorm van spelbegeleiding te bieden met als doel henzelf weer de regie te geven over hun spelwereld.
Leerlingen die doorstromen van vmbo-gtl naar havo volgen in meerderheid een mens- en maatschappijprofiel. Voor hen is geschiedenis een verplicht vak.
Leerlingen die kunnen uitleggen wat hun leerdoelen zijn, dat wil elke leraar wel. Hoe pak je dat aan?
Leerlingen die reflecteren op hun inzet en aanpak, dat wil elke leraar wel. Hoe pak je dat aan?