Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 210
Computational thinking D enkvaardigheden bij programmeren Onderwijsdoelen PO Onderwijsdoelen VO onderbouw Onderwijsdoelen VO bovenbouw Problemen (her)formuleren Problemen (her)formuleren Problemen (her)formuleren (Her)formuleren van een probleem zodat een computer het kan oplossen De leerling: ...
Behoort bij: Computational thinking PO VO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
ICT-basisvaardigheden Omgaan met computerapparatuur en werken met programmatuur voor internet, e-mail, tekenen en tekstverwerken, opnemen/bewerken van audio en video, etc. Onderwijsdoelen PO Onderwijsdoelen VO onderbouw Onderwijsdoelen VO bovenbouw Basisbegrippen ICT Basisbegrippen ICT Basisbegri...
Behoort bij: ICT (basis)vaardigheden PO VO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
-6350 5080 PRIMAIR ONDERWIJS Informatievaardigheden ( O nderzoeks-)proces om systematisch, effectief en efficiënt informatie te zoeken, vinden en delen onderwijsdoelen PO: fase 1 fase 2 fase 3 STAP 1: Informatieprobleem formuleren Een informatievraag f ormuleren van uit een informatiebehoeft...
Behoort bij: Informatievaardigheden PO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
Bewerking les / lessenserie uit een leergang Een verhaal herschrijven vanuit een bijpersonage, Talent onderbouw, vwo/gym, leerjaar 2, hoofdstuk 1 Schooltype, leerjaar vwo-gymnasium leerjaar 2 Tijdsinvestering 2 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register cent...
Behoort bij: Talent fictie perspectief hv2 d
4 januari 2017
bjbj 2X Zd 7r it NB NB Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen Rosanne Bekker Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen voortgezet onderwijs Rosanne Bekker Enschede, november 2007 Verantwoording 2007 Stichtin...
14 februari 2019