Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
De producten van Passende perspectieven rekenen helpen vmbo-scholen om een passend onderwijsaanbod vorm te geven voor leerlingen die moeite hebben met rekenen en het vmbo binnenkomen met een rekenniveau onder 1F. Leerlingen die het vmbo afsluiten dienen in principe niveau 2F te beheersen. Voor leerlingen in de basisberoepsgerichte leerweg bestaat de mogelijkheid zich te richten op een lager niveau: 2A.
De producten van Passende perspectieven taal helpen scholen om een passend onderwijsaanbod vorm te geven voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften op het gebied van taal. Zo kunnen zij werken aan landelijke, hoge doelen, maar daarbij keuzes maken die passen bij het perspectief van de leerlingen.
De producten van Passende perspectieven rekenen helpen scholen om een passend onderwijsaanbod vorm te geven voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften op het gebied van rekenen. Zo kunnen zij werken aan landelijke, hoge doelen, maar daarbij keuzes maken die passen bij het perspectief van de leerlingen.
Je ontwikkelt onderwijs in samenhang. Welke doelen komen aan bod binnen die samenhang?
Zo kun je aan de slag met formatief evalueren. Formatief evalueren heeft een aantal belangrijke eigenschappen. Er is sprake van een cyclisch proces gericht op verder leren.