Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Drie leden van het team actualisatie kerndoelen rekenen en wiskunde vertellen over hoe ze te werk gaan en wat de verwachte opbrengst is voor leraren en leerlingen.
In deze Q&A beantwoordt Johan van Driel, programmamanager leerlijnen, drie belangrijke vragen over de ontwikkeling van leerlijnen bij de geactualiseerde kerndoelen.
Dit vierde en laatste artikel uit de serie gaat in op de drie subdomeinen sociaal, politiek en rechtvaardig handelen binnen het vak maatschappijleer
In dit artikel gaan we inhoudelijk de diepte in over de actualisatie van natuurkunde: hoe zien de examenprogramma's er uit? En wat is er veranderd?
Hoewel beide economische vakken een eigen benadering hebben en ook een eigen 'kengebied' zijn er mogelijkheden om de vakken meer met elkaar te verweven, waardoor het leereffect van beide vakken gezamenlijk voor de individuele leerling groter wordt.
Deze handreiking helpt je bij de inrichting en ontwikkeling van het schoolexamen Wiskunde B vwo. Inclusief voorbeeldopgaven en links naar relevante documentatie en sites.
Deze handreiking helpt je bij de inrichting en ontwikkeling van het schoolexamen Wiskunde C vwo. Inclusief voorbeeldopgaven en links naar relevante documentatie en sites.
Deze handreiking helpt je bij de inrichting en ontwikkeling van het schoolexamen Wiskunde D vwo. Inclusief voorbeeldopgaven en links naar relevante documentatie en sites.