Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Gerdineke van Silfhout is curriculumontwikkelaar bij de afdeling voortgezet onderwijs. Ze werkt als themacoördinator toetsing en als taalexpert aan een aantal projecten rondom toetsing en taal.
Nadat de conceptexamenprogramma’s gevalideerd en in praktijk beproefd zijn, worden handreikingen opgeleverd die scholen gebruiken bij het ontwikkelen van schoolexamens. Scholen zijn zelf verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de schoolexamens. Als het vak ook een centraal examen kent, worden daarnaast voorschrijvende syllabi opgeleverd die de doelen specificeren die zijn toegeschreven aan het centraal examen. Deze syllabi dienen als basis voor de uitwerking van de centrale examens. Ook helpt het leraren hun leerlingen goed voor te bereiden op de examens.
Oriëntatie op leren en werken wordt in het eindexamen voor alle leerwegen opgenomen in exameneenheid MVT/K/1.
Oriëntatie op leren en werken wordt in het eindexamen voor alle leerwegen opgenomen in exameneenheid MVT/K/1.
Oriëntatie op leren en werken wordt in het eindexamen voor alle leerwegen opgenomen in exameneenheid MVT/K/1.
Deze pagina bevat verwijzingen naar de kerndoelen en eindtermen en bijbehorende downloads voor bewegingsonderwijs in alle onderwijstypen.
Op deze pagina vind je de handreikingen van de praktijkgerichte programma's gl en tl.
Op deze pagina's vind je informatie over de beroepsgerichte programma's en de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.