Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 757
Hoe formuleren we een gezamenlijk e visie? Samen een visie onder woorden brengen Het is niet altijd eenvoudig om je visie onder woorden te brengen , maar je visie staat centraal in je leerplan. Aanknopingspunten hiervoor vind je in de dagelijkse onderwijspraktijk . Door jouw punten en die...
Behoort bij: Ontwerp - Hoe formuleren we een gezamenlijke visie?
22 februari 2023
left -198755 0 0 Gespreksplaat curriculair spinnenweb D eze acties moet ik nú ondernemen : right 54544 0 0 Spinnenwebdraden met aandachtspunten/vragen per draad Basisvisie pgp : Rationale: Waartoe kiezen jullie als school voor pgp en hoe verhoudt zich dat tot de schoolvisie? Inhoud: Is de...
Behoort bij: Gespreksplaat curriculair spinnenweb
21 maart 2024
Suggestie les / lessenserie Wat vind jij ervan? Recensies lezen en schrijven Schooltype, leerjaar havo/vwo, leerjaar 2 Tijdsinvestering 3 à 4 lesuren + huiswerk Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud ander vak In deze opdracht lere...
Behoort bij: Recensies lezen en schrijven BL
4 januari 2017
SWOT Analyse Soort instrument Invulschema Doel Het a nalyseren van sterke en zwakke punten, kansen en bedreigingen van huidig onderwijs in een bepaald vak( onderdeel ). Hiermee kan de basis gelegd worden voor eventuele vervolgstappen in het ontwikkelen of verbeteren van een les(senreeks). Leerp...
Behoort bij: 16 Meso SWOT Analyse MH
7 april 2016
Variant 4: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op RTTI van Docentplus (Drost & Verra, 2013) RTTI is in de eerste plaats bedoeld als ontwikkelinstrument en taal over leren. RTTI staat voor reproduceren, training, transfer en integreren. RTTI kan ook voor determinatie worden gebruikt,...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 4
6 juli 2017
Beproefde les / lessenserie Angstzweet: geïntegreerd literatuur, lees- en schrijfonderwijs Door Caroline Wisse Weldam (St. Gregorius College, Utrecht) en Gerdineke van Silfhout Schooltype, leerjaar Vmbo-tl, leerjaar 3 Tijdsinvestering 6 of 7 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven o...
5 januari 2017
bjbj"x"x mh mh mh Hoe maak je een concept map Inleiding Bij het bestuderen van een nieuwe theorie, maar ook bij het ori nteren op een grote opdracht, kan het handig zijn om de verschillende onderdelen die met de theorie of het onderwerp samenhangen schematisch weer te geven Er zijn verschillende man...
Behoort bij: Werkinstructie concept map
6 augustus 2020