Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Leerlingpanels reflecteren op de (tussentijdse) plannen en producten van de teams en vakvernieuwingscommissies. Hierin wordt samengewerkt met het LAKS. In de uiteindelijke conceptkerndoelen en -examenprogramma’s wordt toegelicht hoe de input van leerlingen is verwerkt.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Bouwen, Wonen en Interieur naar de praktijk te vertalen.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Economie en Ondernemen naar de praktijk te vertalen.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Dienstverlening en Producten naar de praktijk te vertalen.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Groen naar de praktijk te vertalen.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Media, Vormgeving en ICT naar de praktijk te vertalen.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Horeca, Bakkerij en Recreatie naar de praktijk te vertalen.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Produceren, Installeren en Energie naar de praktijk te vertalen.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Mobiliteit en Transport naar de praktijk te vertalen.
Scholen geven vorm en inhoud aan het onderwijsprogramma, door het examenprogramma van het profiel Zorg en Welzijn naar de praktijk te vertalen.