Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1386
Ontwerpeisen Soort instrument Invulschema (twee varianten) met voorbeeldmatige uitwerkingen. Doel Nagaan welke eisen u wilt stellen aan de door u te ontwikkelen les(senreeks). Een gedegen programma van eisen kan helpen bij het ontwikkelen van het materiaal, en bij het achteraf bepalen of u oo...
Behoort bij: 16 Micro Ontwerpeisen MH
7 april 2016
Maatwerk bieden Soort instrument Model voor maatwerk/organisatie Doel Het inrichten van het onderwijsleerproces om zo goed mogelijk tegemoet te komen aan de niveauverschillen van de leerlingen. Leerplancomponent Groeperingsvormen op micro-niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Op basis waarva...
Behoort bij: 7 Micro groeperingsvormen binnen een klas CB docx
7 april 2016
13 lessen voor ZML , 4 tot 8 jaar Kerndoel 4 Meten van lengte Nr. Naam van de les Kerndoel. Tussendoel Niveau Korte beschrijving 1. Groot en klein 4.1_3.2 Kinderen sort...
Behoort bij: Regenboog Lengte
4 april 2019
Thema's Rookie Expert Master Duurlopen Loopt in een laag tempo en wisselend tempo tot de finish . N eemt rustperioden door af en toe te wandelen. Loopt in een vrijwel constant en passend tempo tot de finish . Loopt zonder wandelen. Loopt in een zeer constant en hoog tempo tot de finish. Spr...
23 november 2015
T aakhulp leerplanevaluatie 2.1: voorbeelden (digitale) vragenlijsten 8255 6350 Deze handreikin g is bedoeld ter inspiratie bij het ontwikkelen van (digitale) vragenlijsten. Hij bestaat uit twee delen: I. Voorbeeldvragen uit verschillende bestaande vragenlijsten die zijn geordend naar h...
31 oktober 2016
Wat kan nog meer - I Opdracht: Creëren . Inleiding Hieronder staat een korte opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (rekensommen) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer II , een vergelijkbare, uitgebreidere opdracht rond lette...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer I
29 mei 2015
Auditief beperkt - Luisteren Toelichting Geef bij elk van onderstaande aanpassingen aan of u er aandacht aan wilt besteden in de les. Ga daarbij uit van (een) leerling(en) met specifieke onderwijsbehoeften dat een passend onderwijsaanbod nodig heeft. Vink in de tabel hieronder het hokje aan ...
Behoort bij: luisteren auditief beperkt
22 december 2015