Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Een tweede ontwerpprincipe om taaldomeinen met elkaar te verbinden in je taalles is focussen op betekenisvolle relaties tussen die domeinen.
Hoe gemotiveerd leerlingen zijn voor rekenen/wiskunde kan onder andere afgeleid worden uit internationale vergelijkingsonderzoeken.
De mate waarin leerlingen zelfvertrouwen hebben ten aanzien van rekenen/wiskunde kan onder andere afgeleid worden uit internationale vergelijkingsonderzoeken.
De mate waarin leerlingen het belangrijk vinden goed te presteren op rekenen/wiskunde kan onder andere afgeleid worden uit internationale vergelijkingsonderzoeken.
Op deze pagina's vindt je informatie over het vak Duits en de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.
Op deze pagina's vindt je informatie over het vak Duits en de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.
Op deze pagina's vindt je informatie over het vak Frans en de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.
Op deze pagina's vind je informatie en de laatste ontwikkelingen in het vakgebied over de moderne vreemde talen Arabisch, Italiaans, Russisch, Turks en Spaans, en in het vwo, sinds 2015, Chinees.
In het Referentiekader doorlopende leerlijnen taal en rekenen is voor het hele onderwijs (van de basisschool tot het hoger onderwijs) vastgelegd wat leerlingen moeten kennen en kunnen als het gaat om Nederlandse taal en rekenen/wiskunde.