Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 101
De leerlingen leren een aantal taalkundige principes en regels. Zij kunnen in een zin het onderwerp, het werkwoordelijk gezegde en delen van dat gezegde onderscheiden. De leerlingen kennen:
regels voor het spellen van werkwoorden; regels voor het spellen van andere woorden dan werkwoorden; regels voor het gebruik van leestekens.
10 december 2020
Bijlage 2 , handleiding Teletop Inloggen op Teletop Vaksites Deelnemers toevoegen aan je vaksite Aanpassen van het menu Leermiddelen Nieuws Studiewijzer Enquêtes Gebruik van videobeelden bij enquêtes Resultaten van de Enquête Inhoud delen A. Inloggen op Teletop Log in met jouw gebruikersnaam ...
Behoort bij: Bijlage 2 handleiding teletop aanvulling
23 november 2015
informED T raining Formatief Toetsen Aanmeldingsformulier deelname training InformED Naam s chool en locatie: Het emailadres en 06-nummer van de schoolleider: Welke drie docenten nemen deel (deelnemen met twee vakken uit het cluster Nederlands, Engels en scheikunde, is ook mogelijk). NE: ...
Behoort bij: Aanmeldformulier training
29 maart 2019
Beschrijf de olifant Wat als hij blijft? Welke oplossingen kunnen we bedenken? Wat lossen we zelf op? Wat leggen we voor aan het MT? right 110 De olifant in de school Hiermee wordt iets groots bedoeld dat alom aanwezig is, maar op de een of and ere manier nooit genoemd wordt, maar wel onderwijson...
Behoort bij: Werkblad olifant
6 november 2017
bjbj"x"x mh mh mh Hoe maak je een concept map Inleiding Bij het bestuderen van een nieuwe theorie, maar ook bij het ori nteren op een grote opdracht, kan het handig zijn om de verschillende onderdelen die met de theorie of het onderwerp samenhangen schematisch weer te geven Er zijn verschillende man...
Behoort bij: Werkinstructie concept map
6 augustus 2020