Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Overzicht houden in de leerdoelen: hoe zorg je ervoor dat je geen doelen vergeet? Doelen in kaart brengen, stappenplan zelf doelen stellen, komen op deze pagina aan bod.
Met een Teamgids kun je als team zelfstandig stappen zetten richting je ambities. In een aantal teambijeenkomsten verken je een onderwerp, voer je samen de dialoog en kom je tot gezamenlijke uitgangspunten.
Op deze pagina vind je adviezen en materialen om rekenen en wiskunde te versterken, met aandacht voor didactiek, samenhang, toetsing en organisatie.
In deze criteria, vastgesteld door het ministerie van OCW, wordt gesproken over de leerlijn cultuureducatie PO.
Beschrijving van de tussendoelen voor de onderbouw havo/vwo voor het vak Klassieke Talen
Met overzicht en inzicht naar meer eigenaarschap: hoe kun je met je leerlingen aan de slag met leerdoelen?
Vragen/antwoorden rondom 10-14 onderwijs rondom wat leren de leerlingen? - inhouden van het curriculum
Een visie vormt de basis voor het geven van educatie/onderwijs aan jonge kinderen. Als die visie onduidelijk is, is de kans groot dat professionals (pm-ers/leerkrachten) wel goed ‘onderwijs’ realiseren, maar onvoldoende samenhang als team vanuit een gezamenlijk kader aanbrengen.
Voor de beschrijving van de stand van zaken van het schoolvak Nederlands maken we gebruik van de drieslag Beoogd-Uitgevoerd-Gerealiseerd curriculum