Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Scholen mogen zelf bepalen hoe ze het examenprogramma omzetten in een onderwijsprogramma.
Wat speelt er op dit moment op de (v)so-scholen in ons land? Middels een eigen column komen leraren en schoolleiders aan het woord om hier iets over te vertellen.
Vanuit een visie op toetsing en examinering wordt structureel gewerkt aan een kwaliteitsborging van het schoolexamen. Daarbij wordt gekeken naar het schoolexamen als geheel, de afzonderlijke toetsen en de wijze waarop kwaliteit geborgd wordt (het proces).
Voor het krijgen van een zo volledig mogelijk beeld van de kwaliteit van het schoolexamen wordt gekeken naar zowel het schoolexamen als geheel als naar de afzonderlijke toetsen van het schoolexamen.
Vanuit een visie op toetsing en examinering wordt structureel gewerkt aan een kwaliteitsborging van het schoolexamen. Daarbij wordt gekeken naar het schoolexamen als geheel, de afzonderlijke toetsen en de wijze waarop kwaliteit geborgd wordt (het proces).
Vanuit een visie op toetsing en examinering wordt structureel gewerkt aan een kwaliteitsborging van het schoolexamen. Daarbij wordt gekeken naar het schoolexamen als geheel, de afzonderlijke toetsen en de wijze waarop kwaliteit geborgd wordt (het proces).
Vanuit een visie op toetsing en examinering wordt structureel gewerkt aan een kwaliteitsborging van het schoolexamen. Daarbij wordt gekeken naar het schoolexamen als geheel, de afzonderlijke toetsen en de wijze waarop kwaliteit geborgd wordt (het proces).