Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 6678
Verdeling van CE en SE onderdelen Examen - eenheden CE moet in SE mag in SE AK/K/1 Oriëntatie op leren en werken BKGT AK/K/2 Basisvaardigheden BKGT AK/K/ 3* Leervaardigheden in het vak aardrijkskunde BKGT BKGT AK/K/ 4** Weer en klimaat BKGT BKGT AK/K/ 5 Bronnen van energie BKGT AK/K/ 6** Water BK...
Behoort bij: verdeling CE en SE onderdelen
7 juni 2019
Keuzes van leerlingen in het leren worden steeds belangrijker. Maar echt participeren- meepraten en meebeslissen zoals leerlingen dat nu en later gaan doen als lid van de maatschappij- gaat een stap verder. Hoe oefen je dat op school? Probeer het vierstappenplan eens uit. Deze brochure is gebaseerd op de curriculumonderhandelingsmethodiek.
13 juni 2019
Observeren van FE- praktijken in de klas W = W aarnemen A = A antekeningen maken C = Classificeren K = Kwalificeren E = Evalueren R = Rapporteren Als je bij een collega in de klas FE-praktijken gaat observeren, lees dan eerst deze korte uitleg. Bij deze uitleg horen een aantekenformulier , een ...
Behoort bij: Observeren van FE-praktijken in de klas
17 juni 2019
Aa ntekenformulier lesobservatie Algemene informatie School: Naam observator : Naam geobserveerde: Geobserveerde klas: sector (vmbo/havo/vwo) en leerjaar: Geobserveerd vak: Aantal leerlingen: Type lesonderdeel (instructie, zelfstandig werken, samenwerken etc): Plaats les(onderdeel) in groter g...
Behoort bij: Aantekenformulier lesobservatie
17 juni 2019
Observatieformulier FE-praktijken Fase 1: verwachtingen verhelderen Voorbeelden van ler aarsged rag De leraar bespreekt met leerlingen de leerdoelen van de les. De leraar bespreekt met leerlingen de leerdoelen voor een langere periode (bijv . een lessenreeks). De leraar bespreekt met leer...
Behoort bij: Observatieformulier FE-praktijken
17 juni 2019