Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 820
Maatwerkaanpassingen Dyslexie Zoekt u als leraar of intern begeleider suggesties om uw taalonderwijs op maat te maken voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften? In deze notitie vindt u o verzichten van concrete suggesties op het gebied van taal- en leesonderwijs die leerkrachten en ib'...
Behoort bij: Passende perspectieven maatwerkaanpassingen dyslexie
17 juli 2019
bjbj 2X Zd 7r it NB NB Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen Rosanne Bekker Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen voortgezet onderwijs Rosanne Bekker Enschede, november 2007 Verantwoording 2007 Stichtin...
14 februari 2019
Aardrijkskunde Bevolking Opdracht: 'Evalueren' 1. Inleiding In deze opdracht proberen de leerlingen een volgorde in belangrijkheid aan te brengen bij negen begrippen die in het hoofdstuk Bevolking aan de orde komen. Onderscheid leren maken tussen belangrijke en minder belangrijke begrippen is ni...
Behoort bij: Lesbrief Aardrijkskunde Bevolking
30 april 2015
Format voor een les(senreeks) Soort instrument Formats voor een les(senreeks) Doel Komen tot schoolbrede afstemming over de wijze waarop een les(senreeks) wordt vastgelegd. Leerplancomponent Bronnen en materialen op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Hoe kunnen we criteria formule...
Behoort bij: 8 Meso Format voor een lessenreeks CB
7 april 2016
Tips en aanwijzingen voor het analyser en en interpreteren van toetsen Bij het analyseren van toetsen gaat het niet alleen om het aantal voldoendes en onvoldoendes. Door toetsen zorgvuldig te analyseren kunt u bepalen waar leerstof verbeterd moet worden, welke vormen van ondersteuning u moet bied...
31 oktober 2016
0 0 218 226 219 220 221 222 1 2 3 232 233 234 4 223 224 225 227 230 229 229 231 0 0 0 65 65 65 6 235 235 235 236 237 7 7 7 0 0 0 65 65 65 6 242 242 242 238 239 240 240 240 8 8 8 65 65 65 6 243 243 243 241 241 241 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 10 10 10 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 244 244 244 ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Economie bovenbouw vmbo
8 december 2017