Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1140
5 lessen voor ZML , niveau 1-4 Katern Inhoud meten Auteurs Mariel Cordang Projectleiding Nina Boswinkel Annette van der Laan Jos ter Pelle www.Rekenboog.nl Nove...
Behoort bij: Regenboog 1-4 Inhoud meten totaal
4 april 2019
bjbj"x"x NO NO NO kX Cv wV NO Nn D3 Een andere wereld/de wereld van de ander Actualisatie aan de hand van Neolatijnse teksten Een andere wereld/de wereld van de ander Actualisatie aan de hand van Neolatijnse teksten Enschede, oktober 2008 Verantwoording 2008 SLO, nationaal expertisecentrum voor leer...
Behoort bij: Een andere wereld/de wereld van de ander. Actualisatie aan de hand van Neolatijnse teksten
14 februari 2019
Maatwerkaanpassingen Lagere cognitie Zoekt u als leraar of intern begeleider suggesties om uw taalonderwijs op maat te maken voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften? In deze notitie vindt u o verzichten van concrete suggesties op het gebied van taal- en leesonderwijs die leerkrachten...
17 juli 2019
Werken aan vaktaal / taalgerichte vaklessen ontwerpen Draaiboek voor een professionaliseringstraject C oncept 1, 1 september 2013 Maaike Hajer , Bart van der Leeuw 2073910 2560320 Verantwoording 2013 SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede In samenwerking met d...
Behoort bij: Werken aan Vaktaal Taalgerichte vaklessen ontwerpen
30 augustus 2016
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015
1 5 lessen voor ZML , niveau 1-4 3691255 226060 0 0 Katern Tijd en Tijdsoriëntatie Auteurs Mariel Cordang Projectleiding Nina Boswinkel Annette van der Laan J...
Behoort bij: Regenboog 1-4 Tijd totaal
4 april 2019
De Olympische Spelen Opdracht: Analyseren 1. Inleiding In deze opdracht, die zowel betrekking heeft op de klassieke Griekse oudheid als het heden, doen leerlingen onderzoek naar verschillen tussen de oude en moderne Olympische Spelen. De opdracht kent twee versies. In de eerste is alleen de h...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De Olympische spelen
12 maart 2015