Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2448
MODULE : F iscale en vennootschappelijke winst - werk voor de accountant, de fiscalist of voor een fiscale rekenrobot? ( Computational thinking en de financieel specialist) Versie: TIME \@ "d-M-yyyy" 21-6-2017 Voorwoord Deze module is in oktober 2016 geschreven en besteedt aandacht a...
Behoort bij: Module fiscale vennootschappelijke winst
21 juni 2017
5 lessen voor ZML , niveau 1-4 Katern Inhoud meten Auteurs Mariel Cordang Projectleiding Nina Boswinkel Annette van der Laan Jos ter Pelle www.Rekenboog.nl Nove...
Behoort bij: Regenboog 1-4 Inhoud meten totaal
4 april 2019
Doorloopspel Toelichting Het doorloopspel haalt u als onderwijsontwikkelaar even uit het hier en nu en laat u nadenken over het toekomstige gebruik van de ontwikkelopbrengsten. In spelvorm gaat u samen met collega's na of uw les(senreeks) bestand is tegen allerlei onvoorziene situaties die met ...
Behoort bij: Doorloopspel
5 november 2019
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015
Wat zijn zinvolle doelen om aan te werken in deze laatste periode van het schooljaar als het gaat om je aanbod aan kinderen in groep 1-2? Met suggesties voor de prioritering van doelen willen we onderbouwteams ondersteunen bij het keuzeproces om een passend aanbod voor onderwijs op afstand in te richten.
17 april 2020