Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1670
Voor het onderwijs zijn verschillende modellen ontwikkeld waarin de rol van de leerkracht ten opzichte van de leerling beschreven wordt. De organisatiemodellen zijn in grote lijnen in twee groepen te verdelen.
3 april 2019
Overzicht van relevante netwerken die SLO coordineert, waar SLO in participeert of contact mee onderhoudt.
11 februari 2019
Genotmiddelen zijn er altijd al geweest en zullen er ook altijd blijven. Veel jongeren experimenteren in de puberteit met roken, alcohol en drugs en een deel laat zich verleiden tot risicovol gedrag.
12 juni 2019
Web der bevoegden Soort instrument Invulschema Doel Met het web der bevoegden, kunt u vaststellen met wie u als ontwikkelaar van een les(senreek s) zoal te maken hebt of krijgt, met als doel te komen tot een helder overzicht van alle betrokkenen, beslissers en contactpersonen. Leerplancompon...
Behoort bij: 17 Meso Web der bevoegden MH
7 april 2016
Checklist organisatie F ocusgroepbijeenkomst met respondenten van buiten de eigen school/organisatie Mogelijke actiepunten vóór de bijeenkomst Moet dit worden geregeld (ja/nee)? Wie regelt dit? Voor wanneer moet dit geregeld zijn? beschrijving van wat geregeld is Potentiële deelnemers selecter...
31 oktober 2016
Vakdoelen : Wat zijn de vakdoel en voor jullie sectie? Beantwoord hier vragen als: wat leer je bij dit vak? Wat is de basis van dit vak? Wat is het hoofddoel van dit vak? Wat wil je bereiken met dit vak? Taalgerichte doelen: Wat zijn de taaldoelen de komende tijd (gemeenschappelijke selectie...
28 november 2016
Voedsel; hoe kies je bewust? Opdracht 'E valueren ' 1. Inleiding Aan de hand van wat leerlingen zelf al weten en na aangereikte informatie over keurmerken, buigen leerlingen zich over de vraag hoe je bewust keuzes kunt maken bij het kopen van voedsel. Daarbij worden zij gestimuleerd om producten...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Voedsel hoe kies je bewust
12 maart 2015
Beproefde les / lessenserie Angstzweet: geïntegreerd literatuur, lees- en schrijfonderwijs Door Caroline Wisse Weldam (St. Gregorius College, Utrecht) en Gerdineke van Silfhout Schooltype, leerjaar Vmbo-tl, leerjaar 3 Tijdsinvestering 6 of 7 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven o...
5 januari 2017