Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Tijdens deze dag zijn er plenaire lezingen en word je geïnformeerd over alle actuele ontwikkelingen. Daarnaast is er keuze uit verschillende interactieve en informatieve workshops over diverse onderwerpen. Zo geeft SLO'er Stanja Oldengarm een workshop over het prioriteitenspel, dat als doel heeft een schoolteam onder leiding van de rekencoördinator een diepgaand gesprek te laten voeren over het reken-wiskundeonderwijs aan de rekenaars op de eigen school. Met de opbrengst kan een team komen tot een gedeelde visie en beleidsprioritering.
Tijdens de masterclass gaan we in op de verschillende facetten van digitale geletterdheid waarbij de rol van visievorming centraal staat. We laten zien hoe het visiespel hierbij kan ondersteunen en we doen samen ervaring op met verschillende werkvormen. Iedere deelnemer krijgt tijdens de masterclass het visiespel digitale geletterdheid uitgereikt en is na afloop in staat dit in te zetten in de onderwijspraktijk.
Dit examenprogramma beschrijft de inhoud van het praktijkgerichte programma Media, Vormgeving en ICT voor de gemengde en theoretische leerweg (gl en tl) in het vmbo. Vanaf schooljaar 2024-2025 mogen scholen een of meer praktijkgerichte programma’s aanbieden.
Bijeenkomst 1 voor als met je team aan de slag wilt gaan met de basisvaardigheden taal.
Doe mee met de fase van beproeven van de functionele kerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid (concept).
Tijdens de masterclass gaan we in op de verschillende facetten van digitale geletterdheid waarbij de rol van visievorming centraal staat. We laten zien hoe het visiespel hierbij kan ondersteunen en we doen samen ervaring op met verschillende werkvormen.
Tijdens de masterclass gaan we in op de verschillende facetten van digitale geletterdheid waarbij de rol van visievorming centraal staat. We laten zien hoe het visiespel hierbij kan ondersteunen en we doen samen ervaring op met verschillende werkvormen.
Tijdens de masterclass gaan we in op de verschillende facetten van digitale geletterdheid waarbij de rol van visievorming centraal staat. We laten zien hoe het visiespel hierbij kan ondersteunen en we doen samen ervaring op met verschillende werkvormen.
Uit onderzoeken blijkt, dat de rekenprestaties in Nederland hetzelfde zijn gebleven t.o.v. 2019.
Je leest hier meer over welke toepassingen beschikbaar zijn voor het vreemdetalenonderwijs. Hoe nieuwe media taalleerprocessen optimaliseren.