Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Een belangrijk doel van onderwijs is dat leerlingen zich bewust worden van wat ze al wel of nog niet weten en kunnen en dat ze meesturen bij hun eigen leerproces. We geven enkele voorbeelden hoe formatief evalueren daarbij kan helpen.
Uit NVOX 2021, nr 10.
Op deze pagina zijn alle publicaties verzameld waarbij samenhang en de kunstvakken de kern vormen.
Welke instrumenten zijn bruikbaar bij het vormgeven van leerlijnen voor de kunstvakken?
Vakoverstijgende voorbeelden waarbij samenwerken, zelfevaluatie en zelfregulatie centraal staan.
Vakoverstijgende voorbeelden waarbij samenwerken, zelfevaluatie en zelfregulatie centraal staan.
Het evaluatiekwartetspel biedt een speelse werkvorm om met medeontwikkelaars en vanuit verschillende invalshoeken te reflecteren op uw ontwikkelactiviteiten - en de opbrengsten daarvan. Basiskennis van het aloude kwartetspel is vereist om deze werkvorm te kunnen toepassen.