Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Een examenprogramma is geen onderwijsprogramma. Docenten dienen het examenprogramma - 'het wat' - te vertalen naar de praktijk - 'het hoe' - en er een onderwijsprogramma van te maken.
In een meer complexe praktijkomgeving service en advies verlenen aan diverse typen gasten, omgaan met gedifferentieerde vragen en de bijbehorende serveertechnieken uitvoeren:
een bijdrage leveren aan het beheren van horecaproducten en gerechten bereiden en doorgeven in een meer complexe situatie, zoals minimaal een vier gangenmenu
Een examenprogramma is geen onderwijsprogramma. Docenten dienen het examenprogramma - 'het wat' - te vertalen naar de praktijk - 'het hoe' - en er een onderwijsprogramma van te maken.
Een examenprogramma is geen onderwijsprogramma. Docenten dienen het examenprogramma - 'het wat' - te vertalen naar de praktijk - 'het hoe' - en er een onderwijsprogramma van te maken.
Op deze plek vind je informatie over doelen, kaders en leerplankundige ontwikkelingen rond de beroepsgerichte vakken.