Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1020
MODULE: de organisatie organiseren - over het werk van managers Inhoudsopgave TOC \h \z \t "Hoofdstuk;1" Inleiding PAGEREF _Toc461485281 \h 5 Opdracht 1 PAGEREF _Toc461485282 \h 6 Opdracht 2 PAGEREF _Toc461485283 \h 8 Opdracht 3 PAGEREF _Toc461485284 \h 9 Opdracht 4 PAGEREF _Toc46148...
Behoort bij: Module Interne organisatie
14 februari 2017
14 februari 2019
MODULE: de organisatie organiseren - over het werk van managers Inhoudsopgave TOC \h \z \t "Hoofdstuk;1" Inleiding PAGEREF _Toc461485281 \h 5 Opdracht 1 PAGEREF _Toc461485282 \h 6 Opdracht 2 PAGEREF _Toc461485283 \h 8 Opdracht 3 PAGEREF _Toc461485284 \h 9 Opdracht 4 PAGEREF _Toc46148...
18 februari 2019
In groep 3 en 4 leren kinderen te reageren op de inhoud van teksten en leren deze te waarderen. Het accent ligt op het waarderen van de inhoud. Aanvankelijk gaat het net als in groep 1 en 2 om emotionele reacties. Vanaf groep 4 wordt er een begin gemaakt met praten over tekstkenmerken.
25 maart 2019
De leerlingen koppelen eigen kennis (‘kennis van de wereld’) en ervaringen aan de inhoud van de tekst. Het gaat om kennis van het onderwerp en (bij verhalen en gedichten) ook om eigen gevoelens, ideeën, angsten, dromen, wensen, verlangens, normen en waarden.
25 maart 2019