Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
In een meer complexe praktijkomgeving service en advies verlenen aan diverse typen gasten, omgaan met gedifferentieerde vragen en de bijbehorende serveertechnieken uitvoeren:
een bijdrage leveren aan het beheren van horecaproducten en gerechten bereiden en doorgeven in een meer complexe situatie, zoals minimaal een vier gangenmenu
In 2017 zette SLO in samenwerking met VO-Raad twee leernetwerken Formatief evalueren op.
Het is ook voor vmbo-leerlingen mogelijk een vak op een hoger niveau af te sluiten.
Het is ook voor vmbo-leerlingen mogelijk een vak op een hoger niveau af te sluiten.
Sinds 2003 wordt gewerkt aan de vernieuwing van de exacte vakken in de tweede fase. De aanleiding voor deze vernieuwing van de bètavakken werd gevormd door enerzijds maatschappelijke ontwikkelingen en anderzijds knelpunten in het vo-onderwijs in de bètavakken. Hoewel de details per vak verschillen, worden de volgende aspecten als aanleiding voor de vernieuwing door de diverse commissies, verenigd in β5, onderschreven: