Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1432
Observatieschema In dit document vind t u een : i nstrument voor het observeren van leerlingen en leerkrachten ; i nstrument voor observeren van leerlingen en docenten met lopend lesverslag . Instrument voor het observeren van leerlingen en leerkrachten Door leerlingen en leerkrachten te observ...
31 oktober 2016
Formulier aandachtspunten focusdoelen voor overgang naar volgende groep SLO, juni 202 1 Als je in schooljaar 2020-2021 in groep 3 tot en met 8 hebt gewerkt met focusdoelen in één of meerdere leergebieden, dan kun je dit formulier gebruiken bij de overdracht naar de volgende groepsleerkracht. ...
23 juni 2021
Denkraam formatief evalueren Inleiding Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam , als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren . Waarom formatief evalu...
Behoort bij: Denkraam formatief evalueren
1 april 2021
bjbj tv Thema Kleding Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Thema Kleding Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Dineke de Hair Wim Hoogendijk Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep Jos ter Pelle (SLO HYPERLINK "http://www.Rekenboog.nl www.Rekenboog...
Behoort bij: Regenboog Thema Kleding 040111
4 april 2019
Wat kan bij elkaar - II Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (lineaire vergelijkingen) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht Wat kan bij elkaar I , een vergelijkbare opdracht rond me...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar II
29 mei 2015