Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1325
Denkraam formatief evalueren Inleiding Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam , als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren . Waarom formatief evalu...
Behoort bij: Denkraam formatief evalueren
1 april 2021
bjbj D0 T9 ЂO T9 T9 T9 dL T9 T9 T9 Instrument 13: Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden Gebruiksaanwijzing Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden is eerder een leesstuk dan een doe-instrument Het stuk bevat kort-en-bondige informatie over een we...
Behoort bij: Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden
19 februari 2019
Wat kan nog meer II Opdracht: Creëren Hieronder staat een opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (algebraïsche expressies) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer I , een vergelijkbare kleinere opdracht rond rekenen. Onder het...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer II
29 mei 2015
3. Data verwerven Boekje 3 havo wiskunde A, domein E : Statistiek Uitwerkingen Verantwoording left 33020 2015 , SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Dit lesmateriaal is ontwikkeld in het kader van de nieuwe examenprogrammas zoals voorgesteld door de commissie Toek...
16 augustus 2019
Docente nhandleiding Lessenserie Kritisch denken Een kritische houding ontwikkelen in de bètavakken Vak/leergebied Scheikunde Kan ook vakoverstijgend in de bètavakken worden aangeboden. Schooltype/afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Havo-vwo klas 4 en verder Is aan te passen naar havo-vwo...
Behoort bij: Grenzen aan de Chemie, docentenhandleiding
20 augustus 2020
bjbj R2 X6E Thema Vrije tijd en Sport Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Woord vooraf Dit thema bestaat uit 7 themalessen rond het thema Vrije tijd en Sport, bedoeld voor 8-12 jarigen In de lessen geven we suggesties voor hoe u op verschillende manieren gestalte kunt geven aan betekenisvol reken-w...
Behoort bij: Regenboog Thema Vrije tijd en sport 160210
4 april 2019
MODULE: Interne organisatie - bedrijfsbezoek (witte boorden?) Versie: TIME \@ "d-M-yyyy" 21-6-2017 Voorwoord Deze opdracht is in novemb er 2016 geschreven en is er op gericht om de leerling meer zicht te bieden op de betekenis van het MKB-bedrijf als toekomstige werkgever. Hoe ziet een d...
Behoort bij: module bedrijfsbezoek
21 juni 2017
bjbjZ zf8 zf Evaluatie samenwerking Gebruik dit werkblad voor het evalueren van de samenwerking Werkwijze Vul de tabel individueel in. Stel, je hebt gewerkt in een groep van 4 personen. Dan vult iedereen in een tabel in met vier kolommen: een kolom voor jezelf en een voor iedere partner Ga nu met je...
Behoort bij: nlt werkblad groepsevaluatie
21 april 2020
Supplement Kritische instelling tot eigen belang Eindterm 14 De kandidaat kan zijn eigen belangen afwegen tegen het belang van een groep, organisatie of het algemeen belang Dit supplement beschrijft wat waar kan worden toegevoegd als toetsing van de eindterm rond kritische instelling tot het eige...
Behoort bij: 14 supplement
23 januari 2018
MODULE: D uurz aam beleggen Duurzame effecten van duurzame effecten Duurzame gevolgen van duurzame beleggingen Voorwoord Deze opdracht is in decembe r 2016 geschreven en is er op gericht om met een klas je te verdiepen in duurzaam beleggen. Waarom kiest een belegger voor een duurzame beleggingsp...
Behoort bij: Module duurzaam beleggen
7 maart 2017