Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1776
Denkraam formatief evalueren Inleiding Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam , als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren . Waarom formatief evalu...
Behoort bij: Denkraam formatief evalueren
1 april 2021
bjbjLULU h0 H7 H7 _T RV 94 RV RV H7 RV H7 RV YU RV RV RV RV Thema Ziek en gezond Themalessen voor 8-12 jarigen Thema Ziek en gezond Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Dineke de Hair Wim Hoogendijk Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep Jos ter ...
Behoort bij: Regenboog Thema Ziek en gezond 201210
4 april 2019
726375 525 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een hoge mate van detaillering Gebaseerd op de lay-out van de opdrachten van Ubbo Emmius in Stadskanaal 0 0 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een hoge mate van detaillering Gebaseerd op de lay-out van de ...
Behoort bij: opdrachtformat 3 T&T
4 augustus 2020
Tips voor het bespreken van revisievoorstellen Conclusies evaluatie Wat gaan we bespreken: licht in ieder geval kort toe hoe de evalu atie is uitgevoerd, wat de belangrijkste resultaten zijn en wat voor elk verbeterpunt de revisievoorstellen zijn. Een format voor de bespreking van de evaluatie: ...
31 oktober 2016