Ga naar de inhoud
Logo SLO
menu
  • sectorensectoren
    • primair onderwijs
    • so
    • vso
    • vmbo
    • havo/vwo
    • praktijkonderwijs
  • thema'sthema's
    • actualisatie kerndoelen en examenprogramma’s
    • basisvaardigheden
    • ontwikkelingen in het vmbo
    • meer thema's
    • vakspecifieke thema's
  • instrumenten
  • over SLOover SLO
    • missie en ambities
    • veelgestelde vragen
    • medewerkers
    • werken bij SLO
    • in de media
    • magazines
    • nieuwsbrieven
    • international
    • contact
zoek
  1. home ›
  2. vakkenstructuur wiskunde havo/vwo ›
  3. wanneer deelt de werkgroep haar opbrengsten?
Zoeken
vakkenstructuur wiskunde havo/vwo

Wanneer deelt de werkgroep haar opbrengsten?

20 januari 2022

Navigatie
  • welke opdracht heeft de werkgroep?
  • hoe is de werkgroep samengesteld?
  • wanneer deelt de werkgroep haar opbrengsten?

Begin 2022 brengt de werkgroep advies uit aan het ministerie van OCW. Daarna vind je het advies op deze website.

De werkgroep organiseerde op 8 december een webinar om de conceptadviezen te bespreken. Het is bedoeld voor leraren wiskunde in havo en vwo en medewerkers van vervolgopleidingen.

Petra Hendrikse, vakexpert wiskunde en informatica bij SLO en onderdeel van de werkgroep, deelt haar ervaringen in een blogreeks.


blogreeks

blogreeks
  • werkgroep #7: Het webinar
  • werkgroep #6: De laatste voorbereidingen
  • werkgroep #5: Loslaten of vast blijven houden?
  • werkgroep #4: Het nut van knippen en plakken
  • werkgroep #3: Tweede bijeenkomst werkgroep vakvernieuwing wiskunde
  • werkgroep #2: Eerste bijeenkomst werkgroep vakvernieuwing wiskunde
  • werkgroep #1: Samenwerken als in de bergsport
  • knelpunt #9: algemene vorming
  • knelpunt #8: de hoeveelheid beschikbare tijd
  • knelpunt #7: de invloed van de zak- en slaagregeling
  • knelpunt #6: geen verplicht wiskundevak op de havo bij C&M
  • knelpunt #5: ontbreken statistiek bij wiskunde B
  • knelpunt #4: kleine aantallen wiskunde B op de havo
  • knelpunt #3: de kleine aantallen leerlingen bij wiskunde D
  • knelpunt #2: de kleine aantallen leerlingen bij wiskunde C
  • knelpunt #1: de dubbele profielfunctie van wiskunde A
deel deze pagina
  • Delen op Facebook
  • Delen op LinkedIn
  • Delen op Twitter
  • Mail deze pagina

sectoren

  • primair onderwijs
  • so
  • vso
  • vmbo
  • havo/vwo
  • praktijkonderwijs

over SLO

  • over SLO
  • contact
  • veelgestelde vragen
  • agenda
  • nieuws
  • werken bij SLO
  • alle SLO-publicaties
  • international

blijf op de hoogte

Meld je aan voor één van onze nieuwsbrieven.

aanmelden

volg SLO op

Twitter
Facebook
LinkedIn
Logo SLO

SLO creëert samen met het onderwijsveld inzicht en overzicht in curriculumvraagstukken voor onderwijs en overheid.

  • algemene voorwaarden
  • disclaimer
  • persoonsgegevens & privacy
  • toegankelijkheid