Zoeken
verfijn de resultaten
Dit boek is bedoeld voor aanstaande wiskundeleraren in het voortgezet onderwijs, maar ook voor zittende collega's en andere belangstellenden.
Uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen annex Leerlijnen).
Uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen annex Leerlijnen).
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Deze kennisbasis beschrijft de expliciete/geboekstaafde kennis van het vak en de vakdidactiek van rekenen/wiskunde.
De kennisbasis beschrijft de expliciete/geboekstaafde kennis van het vak en de vakdidactiek van rekenen/wiskunde voor het tweedegraads gebied.
Dit proefschrift analyseert de voortgang van het leren van breuken van groep 6 van het primair onderwijs tot en met klas 3 van havo en vwo.
In deze uitgave wordt verder ingegaan op de mogelijkheden van het koppelen van rekenen aan onderzoekend leren.