Zoeken
verfijn de resultaten
In dit boek worden twaalf leerlijnen uitgewerkt met (kern)activiteiten, tussendoelen en leerhulp.
Dit boek gaat over de sociale en persoonlijke ontwikkeling van de jeugdige sporter en het belang van een op jongeren afgestemde begeleiding.
Dit protocol is bedoeld als hulp bij het ontwikkelen van rekenbeleid en het geven van goed rekenonderwijs.
Dit protocol is bedoeld als hulp bij het ontwikkelen van rekenbeleid en het geven van goed rekenonderwijs.
In dit rapport beschrijft de Onderwijsinspectie resultaten van een onderzoek Reken- en wiskundeonderwijs aan (potentieel) hoogpresterende leerlingen.
In dit naslagwerk lees je over en vind je praktijkvoorbeelden van leerlijnen, differentiatie, dyslexie, excellentie en nieuwe media didactiek.
Een publicatie met dertien leerlijnen voor bewegingsonderwijs die zijn uitgewerkt voor ZMOK-klassen en ASS-leerlingen.
SLO doet onderzoek naar wat leraren en schoolleiders leren van het onderwijs op afstand. Wat is er precies allemaal in gang gezet? Wat hebben we daarvan geleerd? Welke keuzes hebben we gemaakt? Wat blijft er over van deze tijd? Wat wil de school hiervan behouden? Mooie voorbeelden van geleerde lessen wil SLO graag diepgaander verkennen en uitwerken in een artikel.
De basisschoolleerlingen mogen weer naar school. De middelbare scholieren pas vanaf 1 juni. Op 10-14-scholen zitten beide leeftijdsgroepen.
In de e-zine ‘Formatief evalueren bij taal in vmbo-bb/kb’ maak je kennis met de principes van formatieve evaluatie en lees je hoe formatief evalueren in verband gebracht kan worden met de vmbo taalleerroutes en lessuggesties van Passende perspectieven.