Zoeken
verfijn de resultaten
Hoe is talentontwikkeling binnen leerplannen voor kunst en cultuur te realiseren?
Hoe kunnen de leerplankaders Kunstzinnige oriëntatie en Cultuur in de Spiegel scholen en educatieve instellingen houvast geven bij de invulling en borging van kunst- en cultuuronderwijs?
Hoe draagt cultuuronderwijs bij aan de drie hoofddoelen van het onderwijs? Wat moet er wettelijk gezien en waar zit ruimte?
Hoe draagt cultuuronderwijs bij aan de drie hoofddoelen van het onderwijs? Wat moet er wettelijk gezien en waar zit ruimte?
Hoe draagt cultuuronderwijs bij aan de drie hoofddoelen van het onderwijs? Wat moet er wettelijk gezien en waar zit ruimte?
Onderwijs in cultureel erfgoed gaat uit van materiële en immateriële sporen uit het verleden, op het gebied van geschiedenis en cultuur. Sporen die de moeite waard zijn om te bewaren voor de toekomst.
Op deze pagina zijn bronnen geselecteerd die een inspiratie kunnen vormen voor het ontwikkelen van een visie voor het kunst- & cultuuronderwijs.
Welke instrumenten zijn bruikbaar bij het vormgeven van leerlijnen voor de kunstvakken?
Hoe draagt cultuuronderwijs bij aan de drie hoofddoelen van het onderwijs? Wat moet er wettelijk gezien en waar zit ruimte?