Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 643
Redeneren - II Opdracht: Analyseren, evalueren. Hieronder staat een opdracht waarin van leerlingen gevraagd wordt op basis van een beschrijving een bijbehorende grafiek te schetsen. Daarbij zullen ze vanuit de situatie moeten redeneren over de eigenschappen die de grafiek zou moeten hebben. Hierb...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Redeneren II
12 maart 2015
QuickScan huidige en toekomstige situatie LOB Wat is de huidige situatie rond LOB bij u op school? Kies per categorie één uitspraak die uw huidige situatie het beste weergeeft. Zet een kruisje bij die uitspraak , in de kolom H . Doe dat voor alle categorieën. Kies per categorie één uitspr...
Behoort bij: Werkblad visie LOB
28 juli 2015
Wat kan bij elkaar - II Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (lineaire vergelijkingen) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht Wat kan bij elkaar I , een vergelijkbare opdracht rond me...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar II
29 mei 2015
bjbj D0 T9 ЂO T9 T9 T9 dL T9 T9 T9 Instrument 13: Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden Gebruiksaanwijzing Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden is eerder een leesstuk dan een doe-instrument Het stuk bevat kort-en-bondige informatie over een we...
Behoort bij: Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden
19 februari 2019
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015