Zoeken
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 13049
De winst van formatief evalueren is dat leerlingen gaan denken vanuit leerdoelen. Dat geeft hen grip op het leerproces. Maar voor docenten is het niet eenvoudig om (toets)resultaten van leerlingen te vertalen naar instructie-op-maat in de klas. Hoe ontwikkel je daarvoor de benodigde competenties?
18 april 2019
Het evaluatie-kwartetspel biedt een speelse werkvorm om met medeontwikkelaars en vanuit verschillende invalshoeken te reflecteren op uw ontwikkelactiviteiten - en de opbrengsten daarvan. Basiskennis van het aloude kwartetspel is vereist om deze werkvorm te kunnen toepassen.
18 april 2019
Analysekader ontwerptaken Soort instrument Analysekader op papier (onderaan dit document) Doel Het analysekader helpt het helder krijgen van de gewenste en mogelijke omvang en complexiteit va n de ontwerptaken Leerplancomponent alle Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat ga je ontwerpen?...
Behoort bij: Analysekader ontwerptaken
18 april 2019