Zoeken
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 12949
Met dit document kunt u zich een beeld vormen van de moeilijkheidsgraad van onderzoeksopdrachten. Op basis hiervan kunt u de opdracht eenvoudiger of juist moeilijker maken.
20 juli 2016
T8 Eric Swinkelsr Kaap B x<x-8 _ * #,##0_ ;_ * \-#,##0_ ;_ * "-"_ ;_ @_ _ * #,##0.00_ ;_ * \-#,##0.00_ ;_ * "-"??_ ;_ @_ _-* #,##0_-;_-* #,##0\-;_-* "-"_-;_-@_ _-* #,##0.00_-;_-* #,##0.00\-;_-* "-"??_-;_-@_ Yes"...
Behoort bij: complexiteitsscan
20 juli 2016
Twee adviezen van de Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen (KNAW, 2003a en b) vormen de basis voor de aandacht voor concepten en contexten in het onderwijs in Nederland.
15 december 2017
27 28 'Peiling 1'!C3 0 30 Start!B11 0 Start!B12 0 Start!B13 0 Start!B14 0 Start!B15 0 Start!B16 0 Start!B17 0 Start!B18 0 Start!B19 0 Start!B20 0 Start!B21 0 Start!B22 0 Start!B23 0 Start!B24 0 Start!B25 0 Start!B26 0 Start!B27 0 Start!B28 0 Start!B29 0 Start!B30 0 1 31 32 32 32 32 32 32 32 32 3...
Behoort bij: Contextscan Implementatie formatief evalueren
18 oktober 2018