Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 5570
Schoolreis Eindterm 28 De kandidaat heeft inzicht in kenmerken van digitale media en vormgevingsprincipes en kan dit inzicht toepassen om planmatig een media-uiting voor Internet en andere digitale media te ontwikkelen . Kenmerken van de opdracht Je gaat samen met een aantal medeleerlingen een we...
Behoort bij: 28 schoolreis
20 april 2016
Wijzigingen in HTML-code Je ontvangt een HTML-bestand met een stukje tekst over tsunami's. Breng in de HTML-code de volgende wijzigingen aan. De titel Deadly Tsunami 3 moet in een grotere letter midden boven de tekst te zien zijn. Er wordt in het bestand verwezen naar een filmpje van CNN dat ni...
Behoort bij: 28 wijzigingen in HTML code
1 maart 2016
3D-ontwerp van een lamp Maak met behulp van een tekenprogramma een driedimensionaal model van een lamp met bijgevoegd zij- en bovenaanzicht. 3425036 5891 0 5080 2540 Eindterm 29 PAGE 1 -1141095 6812280 0 0 image3 image1 image2 lesbrief.dotm 2 1 21 127 Microsoft Office Word 0 1 1...
Behoort bij: 29 3d ontwerp lamp
1 maart 2016
Motorzaak Vermonde Eindterm 29 De kandidaat heeft inzicht in de concepten van driedimensionaal modelleren en kan dit inzicht toepassen bij het virtueel ontwerp van eenvoudige driedimensionale objecten en hun bewegingsgedrag . Kenmerken van de opdracht Je gaat samen met een aantal medeleerlingen e...
Behoort bij: 29 motorzaak vermonde
20 april 2016
Aansluiten op de bovenbouw in het vo Soort instrument Stappenplan Doel Het afstemmen van leerinhouden in de onder en bovenbouw van het voortgezet onderwijs i.v.m. een doorlopende leerlijn. Leerplancomponent Leerinhouden op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat is de essentie van mij...
Behoort bij: 3 Meso aansluiten op bovenbouw in het vo CB
7 april 2016
Zeilschool 'Voor de Wind' Eindterm 30 De kandidaat kan informatiestromen beschrijven in een kleine organisatie . Eindterm 31 De kandidaat kan informatiebehoeften analyseren en op basis daarvan een eenvoudige database ontwerpen, maken en gebruiken . Kenmerken van de opdracht In deze projectopdrach...
Behoort bij: 30 31 zeilschool voor de wind
20 april 2016
Zeilschool 'Voor de Wind' Interviewverslag E = Ernst van Wele , directeur van de zeilschool L = Lia de Groot, interviewer L Kunt u kort iets vertellen over hoe de zeilschool reilt en zeilt? E Ha, ha, leuke woordspeling, hoor . Het begint in oktober van elk jaar. Het seizoen is dan voorbij en...
Behoort bij: 30 31 zeilschool voor de wind bijlage
20 april 2016
Garagedeur Eindterm 32 De kandidaat heeft inzicht in enkele eenvoudige programmeertechnieken en kan dit inzicht toepassen bij de ontwikkeling van een eenvoudig computerprogramma . Kenmerken van de opdracht Je gaat samen met een aantal medeleerlingen een programma schrijven dat het openen en sluit...
Behoort bij: 32 garagedeur
20 april 2016
Dit supplement beschrijft wat waar kan worden toegevoegd als toetsing van eindterm 3 rond beheersing van het Nederlands ook deel uit maakt van een (project)opdracht.
20 april 2016
Supplement (mondelinge) taalbeheersing Eindterm 3 De kandidaat kan Nederlandse taal functioneel gebruiken . Dit supplement beschrijft wat waar kan worden toegevoegd als toetsing van eindterm 3 rond beheersing van het Nederlands ook deel uit maakt van een (project)opdracht. Kenmerken van de opdrac...
Behoort bij: 3 supplement
20 april 2016