Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 147
Vierfasenmodel = vakdidactisch model voor Engels in het basisonderwijs waar bij het leerproces via vier fasen verloopt om het rendement van de lessen te waarborgen:
- Introductiefase: startfase van een nieuw onderwerp waarin de leerkracht voorkennis inventariseert, de leerlingen motiveert voor het nieuwe onderwerp en aangeeft wat ze straks kunnen doen.
- Inputfase: fase waarin de leerlingen luisterfragmenten beluisteren over het onderwerp en waarin nieuwe stof wordt gepresenteerd. De input wordt verwerkt naar vorm en inhoud met behulp van richtvragen.
- Oefenfase: fase waarin de kinderen de nieuwe gepresenteerde stof oefenen in schriftelijke en mondelinge oefeningen, oplopend van receptief naar (re-)productief en van gesloten naar minder gesloten.
- Transferfase: fase waarin de leerlingen laten zien hoe ze het geleerde toepassen in verschillende situaties. Ze gebruiken ook voorkennis en buiten school geleerd Engels.
Deze fasen komen niet in één les maar in een lessenserie voor.
15 december 2020
'bb Grieks eindtermen'!$A$1:$H$173 'bb Grieks eindtermen'!$1:$1 'bb Grieks eindtermen'!$A$8:$B$146 'bb Grieks eindtermen'!#REF! 394 393 392 391 390 389 388 387 416 386 385 384 172 381 383 1 170 386 385 169 381 382 1 167 386 385 166 381 380 1 164 386 379 378 172 375 377 1 170 386 379 169 375 376 1...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Grieks bb vwo (Excel)
3 april 2020
'ob Latijn leerdoelen'!$A$1:$H$95 'ob Latijn leerdoelen'!$1:$1 360 359 358 357 356 355 354 361 353 380 352 351 1 350 60 362 353 380 349 2 348 60 362 353 380 347 3 346 60 362 353 380 345 4 344 60 363 353 380 343 5 342 60 364 353 380 341 6 340 60 365 353 380 82 7 81 60 80 353 380 2 8 1 60 339 353 3...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Latijn ob vwo (Excel)
3 april 2020