Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1942
Aardrijkskunde China als wereldmacht Opdracht: 'Evalueren' 1. Inleiding Al te vaak worden kwalificaties aan mensen, landen of voorwerpen toebedeeld in superlatieven. De beste voetballer ooit, het mooiste ontwerp, het sterkste land en ga zo maar door. Wanneer het voorkomt in reclames weten we dat ...
Behoort bij: Lesbrief Aadrijkskunde China Wereldwijs
30 april 2015
A difficult decision Opdracht : Problemen oplossen Inleiding vak Engels schooltype / afdeling havo/vwo leerjaar havo leerjaar 4/5 vwo leerjaar 3/4 tijdsinvestering 2 lessen (50 minuten per les) onderwerp a difficult decision hogere denkvaardigheid problemen oplossen taaldoelen gesprek...
Behoort bij: Lesbrief Engels A difficult decision
30 april 2015
I sense creativity Opdracht : C reëren 1. Inleiding vak Engels schooltype / afdeling vmbo leerjaar vmbo bbl / kbl leerjaar 3 vmbo gl/tl leerjaar 2 tijdsinvestering 2 of 3 lessen (50 minuten per les) onderwerp creative thinking hogere denkvaardigheid creëren * taaldoelen schrijven en ges...
Behoort bij: Lesbrief Engels sense creativity
30 april 2015
De O pstand 4 Opdracht: Analyseren 1. Inleiding Deze opdracht maakt deel uit van een serie opdrachten die allemaal betrekking hebben op de opstand van de Nederlanden tegen Spanje. Vak Geschiedenis Schooltype/afdeling vmbo/havo/vwo Leerjaar k las 1 Tijdsinvestering Variabel (afhankelijk van de...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De Opstand 4 levenslijn
30 april 2015
Egypte Opdracht: analyseren en evalueren 1. Inleiding In deze opdracht over het oude Egypte gaan leerlingen aan de slag met bronnen. Zij analyseren om te beginnen een aantal bronnen met de vraag welke bron of bronnen bruikbaar zijn voor het beantwoorden van een (gegeven) historische vraag. Daarn...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis Egypte
30 april 2015