Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Peil.onderwijs brengt kennis, vaardigheden en houding van leerlingen aan het einde van leerjaar 2 in het praktijkonderwijs, vmbo, havo en vwo in kaart. Deze domeinbeschrijving beschrijft het domein leesvaardigheid, een van de taaldomeinen binnen het vak Nederlands.
Hoe kun je formatief evalueren toepassen bij rekenen & wiskunde? Hoe houd je zicht op wat leerlingen leren en hoe goed ze leerinhoud beheersen? Wat valt er te verbeteren?
Dit boek biedt (aanstaande) docenten Nederlands een handreiking voor de vormgeving van hun onderwijs.
Dit boek beschrijft de verkaveling van de taalverwerving op scholen en geeft handvatten hoe met deze verkaveling om te gaan.
Een hulpmiddel om je talenten verder te ontwikkelen. Versie voortgezet onderwijs.
Graag nodig ik je uit om deel te nemen aan de inspiratiessessie ‘Curriculumontwerp in de lerarenopleiding’ op woensdag 20 november van 15.00 -18.45 uur bij SLO in Amersfoort.
Doel van de sessie
Uitwisselen van kennis, ervaringen en gedachten over curriculumontwikkeling in de lerarenopleidingen.
Tijdens de masterclass gaan we in op de verschillende facetten van digitale geletterdheid waarbij de rol van visievorming centraal staat. We laten zien hoe het visiespel hierbij kan ondersteunen en we doen samen ervaring op met verschillende werkvormen.
Uitgeversbijeenkomst SLO voor de definitieve conceptexamenprogramma's en -syllabi wiskunde vmbo op 1 oktober.
Kjeld Zwitserloot uit Rosmalen van het Gymnasium Beekvliet in Sint-Michielsgestel is de winnaar van de 46e Nationale Scheikundeolympiade (NSO).