Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1745
Web der bevoegden Soort instrument Invulschema Doel Met het web der bevoegden, kunt u vaststellen met wie u als ontwikkelaar van een les(senreek s) zoal te maken hebt of krijgt, met als doel te komen tot een helder overzicht van alle betrokkenen, beslissers en contactpersonen. Leerplancompon...
Behoort bij: 17 Meso Web der bevoegden MH
7 april 2016
Vakdoelen : Wat zijn de vakdoel en voor jullie sectie? Beantwoord hier vragen als: wat leer je bij dit vak? Wat is de basis van dit vak? Wat is het hoofddoel van dit vak? Wat wil je bereiken met dit vak? Taalgerichte doelen: Wat zijn de taaldoelen de komende tijd (gemeenschappelijke selectie...
28 november 2016
Beproefde les / lessenserie Angstzweet: geïntegreerd literatuur, lees- en schrijfonderwijs Door Caroline Wisse Weldam (St. Gregorius College, Utrecht) en Gerdineke van Silfhout Schooltype, leerjaar Vmbo-tl, leerjaar 3 Tijdsinvestering 6 of 7 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven o...
5 januari 2017
Betoog: tekst waarmee je als schrijver de lezers wilt overtuigen van jouw standpunt Beproefde les / lessenserie Argumenten voor en tegen: het schrijven van een betoog Schooltype, leerjaar 4 havo Tijdsinvestering 4 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register ce...
5 januari 2017
TOETSPLAN cohort : . school jaren : . Toets /opdracht 1. 2. . 3 . 4 . Proces (leidend tot product) Product Competentie-ontwikkeling Groeps- of individueel cijfer? Feedback moment ( Ja/nee ) Wie beoordeelt (mee)? ( Docent/peer/student/ externe beoordelaar) Toets /opdracht 5 . 6. ....
Behoort bij: Toetsplan
6 augustus 2018
230505 6815455 0 0 Kernvragen beoordeling Soort instrument Vragen over beoordeling met met mogelijke denkrichtingen. Doel Door de beantwoording van de vragen komen tot een passende invulling van de beoordeling. De voorbeelden kunnen hierbij helpen. Op meso -niveau kunnen de vragen ingezet worden...
Behoort bij: 13 Micro Meso Beoordeling Kernvragen MH
7 april 2016
Zeilschool 'Voor de Wind' Eindterm 30 De kandidaat kan informatiestromen beschrijven in een kleine organisatie . Eindterm 31 De kandidaat kan informatiebehoeften analyseren en op basis daarvan een eenvoudige database ontwerpen, maken en gebruiken . Kenmerken van de opdracht In deze projectopdrach...
Behoort bij: 30 31 zeilschool voor de wind
20 april 2016
Suggestie les / lessenserie Dat verzin je toch niet! Fictie en non-fictie Schooltype, leerjaar Leerjaar 1, hv Tijdsinvestering 2 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud andere vakken Leerlingen schrijven korte teksten om fictie...
Behoort bij: Fictie non fictie
4 mei 2016