Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Dit bewaarnummer staat vol met kennis over en praktijken van formatief evalueren. Leraren, schoolleiders en experts van de leernetwerken ‘Formatief evalueren’ bundelden theorieën, praktijkvoorbeelden, instrumenten en hulpmiddelen om jou als leraar en schoolleider handvatten te geven om werk te maken van formatief evalueren.
Een belangrijk doel van onderwijs is dat leerlingen zich bewust worden van wat ze al wel of nog niet weten en kunnen en dat ze meesturen bij hun eigen leerproces. We geven enkele voorbeelden hoe formatief evalueren daarbij kan helpen.
Uit NVOX 2021, nr 10.
Op woensdag 5 november spreekt Arthur Bakker in zijn oratie over ‘Curriculum en didactiek in actie’.
Op woensdag 5 november spreekt Arthur Bakker in zijn oratie over ‘Curriculum en didactiek in actie’.
Afgelopen 5 november sprak Arthur Bakker zijn oratie uit met het onderwerp 'Curriculum en didactiek in actie'. Vanuit SLO volgen we met belangstelling de inzichten die leze leerstoel zal opleveren.