Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Gebruikmaken van bewijs van leren om in te spelen op wat leerlingen nodig hebben.
Met deze werkvorm verhelder je als team in hoeverre de verschillende onderdelen van jullie plan van aanpak met elkaar verbonden zijn. Niet op papier, maar met elkaar in één ruimte.
In deze vragenlijst staan vragen over hoe jij het lesgeven van jouw leraar bij een bepaald vak ervaart. Er zijn geen goede of foute antwoorden. We willen vooral weten wat jij denkt, vindt en ervaart. Wellicht dat je sommige vragen of woorden niet goed begrijpt. Je leraar legt het je graag uit.
Vragenlijst met vragen over hoe jij leert voor een bepaald vak en hoe je daar les krijgt. Er zijn geen goede of foute antwoorden. We willen vooral weten wat jij denkt, vindt en ervaart. Wellicht dat je sommige vragen of woorden niet goed begrijpt. Je leraar legt het je graag uit.
Op 13 november verzorgde Harry Fletcher-Wood, expert in feedback en responsive teaching, een key-note op de Conferentie Formatief toetsen.
Op formatieve wijze aan de slag met korte videofragmenten uit eigen praktijk.